Mind your own business!!!

"Mind your own business" är något man inte får glömma nu: Nystartskontoren som öppnar heter det och nu kommer det snart släppas en bok vid samma namn som Gustaf Oscarsson har skrivit, från Nyttforetag. Var på möte med honom i helgen

Jag på framsidan av boken=) Verkligen kul tycker jag=)

Har själv skummat igenom boken och tycker den är riktigt bra. Det är intervjuer med 50 entreprenörer i Sverige, allt från Bert Karlsson till Laila Bagge, Blondinbella, Kajsa Bergqvist till drakarna i Draknästet så självklart är jag oerhört glad och stolt att få fronta framsidan bland alla dessa duktiga människor.

Den har riktigt många bra tips och tankar från massa kloka huvuden (som sagt) som jag verkligen rekommenderar er att läsa eller köpa. Den har inte släppts ännu men det går att förbeställa här. Måste även ge beröm att den är skriven på ett lättläst och inspirerande sätt vilket jag uppskattar mycke.

Har även tjötat med Kristian på Metro, Erik från Aftonbladet och Caroline från skrivarstudion så nu får ni hålla utkik i lite tidningar. Imorgon skall jag till min vän David Lega så skall han hjälpa mig med lite grejer.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: ida

Smart OCH Snygg, klart man hamnar på framsidan!

2009-08-06 @ 08:43:25
Postat av: Ansi & Liam

Vi är sååååå stolta över dej tessan!! Massa mys från Liam å Kramar från mej :o)

2009-08-06 @ 09:56:14
Postat av: peter

grymt. skall jag beställa när den kommer ut. speciellt kul när du e på framsidan. ;)

2009-08-06 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0