Speed-networking

6.00 ringde klockan igår imorse. Död! Gud va jag inte är en morgonmänniska. Efter sju snozzningar fick jag i turbofart göra iordning mig för att hinna till BNI-mötet 6.45. Satte på mig låga klackar för idag var det stan runt som gällde...

BNI-frukost på Världskulturmuseet. Mitt första faktiskt, tro det eller ej. Fantastiskt bra och seriöst, BNI är ett affärsnätverk där man byter kontakter och nätverk mer konkret och aktivt än ett "vanligt" mingel. Väligt många trevliga människor!

Klackarna sprang vidare till en fika me en gammal klasskompis från högstadiet. Därefter tog klackarna tillsammans med min gröna racercykel mig vidare till kontoret å mina ekonomitjejer. Behövde lämna in månadens bunt med kvitton.

Sekunden senare va jag vid järntorget tillsammans med min redaktör och formgivare; fick se boken för första gången (en s k båkopia). Coolt!



Näst på tur stod Kia som är VD på Marknadsföreningen i Götborg. Hon är verkligen så härlig, positiv och intresserad. Det blev prat om allt från hennes söner till föreläsningar=) Så trevligt!

Nu skall jag ta helgledigt... Måste ladda batterierna till nästa vecka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice;)

2009-08-29 @ 14:46:28
Postat av: David

Det var väldigt trevligt att du kom till oss på BNI. Hoppas du kommer tillbaka!

2009-08-31 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0