Årets nätverkare?!

Skäms fy, känner mig som en informations och tiggarbank=)

Årets affärsnätverkare

Nu är jag nominerad till Årets affärsnätverkare, vilket känns kul, nätverka är ju något jag gör en del om man äger så=)
och ni alla underbara som vill lägga en röst får gärna göra det HÄR!
Tack snälla ni=)

Idag hade jag mina vänner och bollplank David Lega och Göran Grell här på frukost. Verkligen jättemysigt att sitta å tjöta om var tankarna bär oss=) Sen var det lunch med Josefin på IHM för att diskutera mina föreläsningar och blogg där framöver.

Affärsresenärens frilansande journalist Annika gjorde en intervju med mig kring mina tankar, mina ständiga resor och min bok. Verkligen trevligt! Hon e härlig!


Expressens frilansanade journalist Kristian stod näst på tur kring lite annorlunda frågor. Kring mina tankar om kärlek och rädsla i olika situationer. Ja ni får läsa själva sen. Även han riktigt trevligt! Han e också härlig. Båda två poistiva å glada=)

Nu skall jag svara på ett test som skall vara med i Expressen så snart kommer domen=)

Imorgon bär det av till Alingsås igen för att fortsätta diskutera med Bo å Håkan...

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Susanne Stensson

Vilken fantastisk titel. Social kompetens milt sagt :) Grattis och Lycka till!

2009-09-01 @ 15:36:46
Postat av: Henrietta

Så nu har du fått min röst!

2009-09-01 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0