Full fart i Sollefteå!

När jag gick ut från hotellet imorse så tänkte jag att jag aldrig skulle klara denna dag, inte för att det var två föreläsningar eller för att det var föreläsning kl 7 på morognen. Nej framförallt då jag var rädd att stelna till i kylan och bli en staty på den lilla gågatan påväg till föreläsningen.

Jag satte på mig två klänningar på varandra för att förhindra mitt nya liv som staty=)

Jättekul, på frukostföreläsningen var det över 100 personer, dubbelt så många som brukar komma. Det kändes ju verkligen hedrande=) 7 på morgonen som sagt - fullt med företagare och , folk som nyss blivit varslade och andra intresserade.


Sen va det full fart med boksignering. Jättekul och jättetack för alla goa kommentarer från alla positiva människor och tack för alla julklappsköp med böcker=)

En timmas vila innan föreläsning nummer två gick igång. Då va det bilsalongen som skulle fyllas med gymnasieungdomar. Över 250 st satt bänkade framför "2000-talets Pippi Långstrump" som jag blev kallad. (till sättet - inte till utseendet=))

Härliga norrlänningar!


Här är jag in action men fråga mig inte hur jag står=)


sen va det dags att fylla magen me lite mat tillsammans emd arrangörerna Janne och Sofie. Så härliga, lättsamma och positiva. De tog hand om mig hela dagen tills flyget sen skulle gå.


Här är Sollefteå/Kramfors flygplats...Då fick jag en bitterhetsattack! Någon hade något starkt i sin väska som låg i bagaget så vi blev så försenade att jag missade planet på Arlanda så nu har ajg suttit här några timmar och ugglat. Nä men se det positivt, jag fick jobbat en del, inget man kan göra något åt så det är inget att lägga energi på så de e bara att le å va glad!


Kommentarer
Postat av: Lisa Arvidsson

Therese! När kommer du till Göteborg så man kan få komma å kolla på dig? Kram Lisa

2009-12-03 @ 21:21:13
Postat av: Jan Röhlander

Hej Therese



Tack för en härlig dag. Har fått många spontana och positiva hejarop för din föreläsning. Bra jobbat.



//Janne :)

Postat av: Viktor Nord

Duktig du är Therese! Hoppas du inte bokat in föreläsningar ända fram till julafton bara! Du måste hinna med att koppla av lite också.

2009-12-09 @ 00:37:49
URL: http://viktornord.com
Postat av: Imponerad

Du är bäst Therese, lycka till med allt i framtiden

2009-12-09 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0