Huddinge - I love...!

Pia, Fredrik och Micke tog väl hand om mig när jag kom. I den fräscha stora lokalen hos Öhrings satt 150 stycken företagare, studenter, politiker och annat smått och gott. Det va inte vilka som helst, dessa var så fantastiska och engagerade. Jag var helt rörd efter deras superlativ till ord och positivitet och enorma applåder.


Det är så fantastiskt, de börjar redan i Ung företagsamhet att ha den attityden och de kommer långt i dessa tävlingar, har Micke som är utsedd till Världens bästa entreprenörslärare och sen fortsätter detta som en spiral genom hela kommunen. Näringslivet och företagarna är enormt engagerade och tillmötesgående till studenterna och vice versa.


det var som ett lyckorus när man gick därifrån...
man kan nästan säga att jag fått en förkärlek till Huddinge=)

Tack Fredrik för alla fina foton!


Nu skall jag sova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0