Utvilad...yes nu e ja go å gla igen=)

Härligt att ha lite inplanerad semester så man får vila upp sig lite...

Missade Partille Cup för första året under min livstid så det fick bli en Gothia Cup invigning istället...Inte fel det heller=) Invigningen spelar ju inte så stor roll om bollen skall kastas eller sparkas dan efter.

Så underbart att se alla dessa människor från alla dessa länder sjunga "We are the world..."


Dessutom var jag under gårdagen i två intervjuer med Caroline från Näringslivstidningen i Helsingborg och här med Andreas från tidningen TreTvåEtt.

Under intervjun tog vi en kopp kafé på ett mysigt café i Haga... Gillar verkligen Haga...skall börja hänga där lite mer...

Imorgon skall jag till Stockholm över dagen på intervju med Aftonbladet. Vi skulle träffas vid Spottringen, va i helskotta e det fråga jag. Fick till svar att det va ringen på centralen. Jag som bara hört att den kallas "bögringen". Alltid lär man sig nåt nytt=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är alltid go å gla;-)

2009-07-15 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0