Från 20 graders Barcelona till regniga Stockholm

Kändes lite motigt att lämna min pojkvän och varma Spanien imorse för ett regnigt och kallt Stockholm.

Men när jag väl kom till Industrifondens årsstämma och alla glada, positiva och härliga människor så va det full action igen.

Årsstämman ägde rum på Clarion hotell vid Norra Bantorget i Sthlm, flera hundra människor, mestadels investerare skulle lyssna till den nya generationen, 80-talister, mig och Erik Fjellborg samt några andra talare.



Industrifonden firade 30-års jubileum. Lite festligt så alla talare fanns det ett kort från 1979 på men då var varken jag eller Erik påtänkta.

NU landade jag nyss i Göteborg...e lite trött så längtar efter att krypa ner i min säng. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0