Gott och blandat!

Vilket underbart gäng i Malmö, så goa och positiva! Underbart!
Snart skall Novo Nordisk, detta läkemedelsföretag lansera en ny produkt vilket är en enorm grej i den branschen. Så då fick jag en t-shirt upptryckt i mina slagord och den nya produkten Victoza. Så gulligt!

Sen bar alla vägar till Malmö för fotbollsgalan men min bar ifrån Malmö till Sthlm.


Där i lobbyn på hotell Anglais vid Stureplan satt den goa Jan Carlzon och väntade när jag snubblade in med alla mina väskor. Så trevligt, vi fika å tjöta och prata å tjöta lite till. Ja han är verkligen härlig!


På flygplatsen blev jag inte av med mig själv utan där dök jag upp i varje tidningställ. Ha ha, kul=)

Mina 3 Guld-V:n för veckan som varit!
1. Alla fantastiska stora företagare och profiler som är så goa och lättsamma som vill träffa lilla mig=) verkligen kul; Jan Eliasson (skulle varit på lunch med honom när jag blev sängliggandes i feber så den är nu uppskjuten), Jan Carlzon, Bicky Chakraborty (grundare och VD av elite hotels) m.m. Jag vill bara säga; DET VÄRMER!!!!!!!!!

2. Alla grymma arrangörer som uppmuntrar och stimulerar entreprenörskap och möjlighetstänkande. Dessa som ofta jobbar aktivt men ofta i det tysta. Denna veckan som Gunilla på Trosa kommun, hela gänget på Rektorsakademin, Sara på UF i Östersund, Charlotte på Svensk näringsliv m.m. Det finns tro och framtid överallt dit man kommer! UNDERBART!

3. Min mormor och morfar som trots svåra sjukdomar kämpar på som guldklimpar utan klagomål. Jag tänker på er!

SÅ Sorry Tessan men denna veckan får du stå utanför prispallen=)

Imorgon är det föreläsning på Handelshögskolan i Sthlm och sen kompetensmässan!

Kommentarer
Postat av: Viktor Nord

Snyggt jobbat! Du kan snart starta ett bibliotek med alla tidsskrifter du varit med i! Kör hårt nu Terese! Grym är du.

2009-11-13 @ 01:48:10
URL: http://viktornord.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0