Kompetensmässan

Varit i Sthlm i några dagar nu. Kompetensmässan i World trade Center och föreläsning för Handelshögskolan på Women´s banking day! Igår var jag och höll för fantastiska framåt och positiva tjejer på Handels! Jättekul!

Min medförfattare Maria sålde böcker och jag tjötade på. Jag höll idag föreläsning på mässan och är så glad att det kom så mycket folk. Hade samma pass som Svenskt näringsliv VD Urban Bäckström men Tessan drog flest=)


Här är Maria tillsammans med den nöjda kunden och utställaren Rolf!

Idag skall jag få sova i min egen säng. Härligt! Natti natti=)

Kommentarer
Postat av: Britt-louise

Tack hjärtat som har tid och ork att tänka på dina morföräldrar.Ja vi gnor vidare vi också vi vill Vinna det är kanske därför vi Vågar satsa på att Vårda oss så gott det går.Lycka till med vad Du gör! Puss å Kram

2009-11-17 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0