Östersund, Stockholm, Skövde...och nu Malmö!

Avslutade veckan med 3 städer på 17 timmar. Först Ung företagsamhet i Östersund ( back in business, jättekul va där även förra året)  sen till Sthlm för att sova lite och föreläsning för Södertörns högskola. Blev härligt bemött av arrangörerna och Studenterna Kim och Gil. Därefter bar tåget mig till Skövde för ett event och föreläsning med Svenskt Näringsliv.

Nu ligger jag på Elite-hotellet i Malmö. Imorgon bitti är det kick-off föreläsning för läkemedelsföretaget Novo Nordisk. Skall bli jättekul!

Sen är det tillbaka till Stockholm och där väntar en fika med En av mina absoluta favoriter; SAS-Janne!



På tisdag och onsdag är det föreläsningar i Stockholm och Kompetensmässan.

Med andra ord är det full fart som vanligt i mitt liv...när jag är frisk och kry=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0