Stockholmare i mitt hjärta!

Igår var det dags för den tredje Nätversträffen med Rektorsakademin, från Malmö, till Göteborg och nu Stockholm. Jag möttes av detta Bananberget! =) Lika glatt och härligt som arrangörerna själva. Så härliga och lättsamma är dom.


Efter min föreläsning var det dags för Ida Gidlund som är Gävles yngsta rektor och engelsmannen Richad Gerver.
Så grymma! Och en fantastisk publik, ett par hundra engagerade rektorer med härlig attityd. Jag älskar verkligen Stockholmare!


Titta så härliga oh glada de är när det är dags för Våga Vårda Vinn!

Därefter var jag Richard och arrangörerna på Gondolen och käkade.

Här e Caj som grundat Vattenfestivalen, Rektorsakademin m.m. och goa Cecilia som jobbar där...


...och här är jag med ytterligare en av arrangörerna på Gondolen, Åsa!

NU sitter jag på Östersunds flygplats... Det kommer mera...=)

P.S Roligt att ni gillar mina Guld-V:n=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0