TV4, Göteborgs-posten, Polski=)

Mitt ambassadörskap har börjat... TV-sändningarna i de utländska medierna skulle jag få ta del av under veckan. Vet inte om jag varken vill se eller höra de intevjuerna med min swenglish=)

Här e jag in action i mitt nya ambassadörskap=) Självklart tryckte jag in boken på fotona också=)

Flera timmars intervju med TV4 i olika sammanhang och hängde med reporter Andreas, fotograf Daniel och praktikant John. Vi hade jättekul!!! Sådana dagar kan man ha oftare=)

Se gärna Ekonominyheterna ifrån igår, jag kommer in efter 4:55 HÄR!

Dessutom så började jag dagen med en frukost med Chef´s chefsredaktör Eva. Otroligt trevlig, lättsam och go...
Jag skall till och med vara omslaget på nästa nummer, riktigt kul!

Å här e GP för er som missade!


Idag var jag på Näringslivsdagarna i Helsingborg (berättar mer om det imorgon) och imorgon väntar Växjö!

Direktsändning i radio imorgon bitti så nu måste jag sova! Natti natti!

 


Kommentarer
Postat av: Richard Uddh

Du är så sjukt duktig Therese! Jag kommer alltid att ha dig som en förebild! / Uddh

2009-10-08 @ 08:14:34
Postat av: Malin

Jag blir alltid glad när jag läser om dig! Du är värd detta så njut! :)

2009-10-08 @ 08:15:33
Postat av: Tina

Hej Therese!

Jag satt idag i publiken i Helsingborg och blev verkligen grymt inspirerad av dig, kan inte förstå hur du har lyckats uppnå det du har gjort i så unga år!

Håller själv på med Ung Företagsamhet och är i full gång med att driva mitt eget UF...-företag tillsammans med fyra klasskompisar. Du är verkligen vår förebild!

Lycka till i framtiden :)

2009-10-08 @ 08:24:31
Postat av: Kristina

Vad roligt, Therese. Du e´verkligen grym. Lycka till med allt.

Åsså, gillar jag min nya portfölj från Greyzone skarpt

2009-10-08 @ 09:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0