Malmö och Turning Torso!

Idag var det Skånelandet och Malmö som stod på schemat....med Rektorsakademin.

Först tog vi en lunchvid Operagrillen, jag och den andra talaren Ida som är en av Sveriges yngsta rektorer, 33 år och riktigt härlig + Cecilia och Åsa från Rektosakademin, även dom grymma och Johan från Studentlitteratur som roligt nog är från Partille och Furulund. Världen är liten=)



Sen åkte vi till föreläsningslokalen, måste faktiskt säga att jag äm grymt impad. Vilket hus Turning Torso är!
Så fräckt, så coolt så nice i minsta detalj...

...jag ligger på marken och fotar Åsa och Ida framför Torson.

Sen var det dags för föreläsningen inför 50 rektorer, lite diskussioner och sen debatt!


återigen beundrar jag arbetet i skolans värld och tycker dom/ni gör ett fantastiskt jobb.

Imorgon skall jag till Invigningen av Nystartskontoret på Kungstorget, möte med statssekreteraren Jöran Hägglund, intervju med GP å lite annat smått å gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0