Mediadag!

Chefredaktören på Driva-eget Anders Andersson och Eskilstuna-kriren hann jag me å träffa innan tåget drog hem till Götet igen.

Otroligt trevlig lunch med massor av energi och tips tjötade jag och Anders på.

Ganska coolt foto va=)? Han är en dubbelgångare eller bara rent av bra på att vårda sitt egna varumärke.


Imorse så träffade jag Anders Linde från Eskilstunakuriren så vi tog en frukost på Radisson SAS vid T-centralen och pratade om "VågaVårdaVinn". Det där nya som e på g nu=) Det blev även lite kul handbollssnack men tyvärr håller vi inte på samma lag=)



Därefter var det dags att försöka fastna på foto igen. Vädret var ju inte fel så det hjälpte nog till att förfina fotot lite=)

Sen var det även prat med Joel från Svenska Dagbladet ang att bli deras Entreprenörs-Krönikör!

Har varit å hälsat på morfar, han va relativt pigg trots en omtumlad och stor operation. Det va skönt att träffa honom. Nu skall jag sova för imorgon skall jag till Ystad tidigt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du har fullt upp. Härligt.

2009-09-10 @ 21:56:15
Postat av: Bella

Va spännande att hitta dig! har precis beställt din bok Våga, vårda, vinn!...och ska direkt lägga till dig i favoritlistan på bloggen...;)

Lycka till!

Postat av: Therese Albrechtson

Tack så mycket och tack för beställningen Bella. Roligt att jag ligger med bland favoriterna=)



Kram

Therese

2009-09-14 @ 09:56:51
URL: http://www.vagavinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0