NU är den här!!! VÅGA VÅRDA VINN!

Nej jag har inte svimmat, dött eller fått hjärtinfarkt. Men självklart är jag väldigt väldigt glad.... min, lilla jag, min första egna bok och så fin. Måste skryta lite=) Så fina färger, så coolt med silverfoleringen på omslaget och bra storlek. Lättläst, mycket bilder, inspirerande med bilder å illustrationer.

Ja jättetack min författare Maria Otterling, min redaktör Karin Alfredsson och min formgivare Jörgen Nordqvist. Känns lite som att jag fött barn, tror jag=)


Kanske inte världens bästa foto men men...ni som köper får väl se=)

Nä men jag e så fantastiskt glad för alla som köpt boken, det har varit en del det va därför det har varit en del å göra. Jag har haft lite av en tomteverkstad=) Tack också för alla som skickat fantastiska mail!

Nu har jag ankommit till Stockholm och skall hålla föreläsning imorgon bitti på HR-dagarna! Därefter bär det av till Tranås för ytterligare en.

Dessutom skall jag träffa fotograf från Affärsresenären. Jag skall vara omslagsfoto på nästa nummer. Jippie!
(å så har jag fått in bilder igen...lagt in lite från tidigare dagar)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är så stolt över dig gumman! Ser verkligen fram emot att läsa boken din =)

2009-09-24 @ 11:26:04
URL: http://johannaahlm.blogg.se/
Postat av: Garpen

Vill bara säga GRATTIS till en kanonbok. Började läsa i den igår och kunde inte lägga ifrån mig den. Snacka om peppande läsning.



Ännu en succé till samlingen! ;)

2009-09-24 @ 11:29:37
URL: http://garpilarpen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det var 45 minuter sen jag öppnade din bok och jag kan inte sluta läsa. Jag kan inte sluta skaratta samtidigt som jag blir fantastiskt inspirerad.



Håller med "Garpen".



Jättegrattis!!!

2009-09-24 @ 18:46:46
Postat av: Mikaela

Hej Therese!

Jag är en av de studenter som jobbade under HR dagarna. Vill bara säga att din föreläsning var underbar.



Du motiverade alla och många var eniga om att din föreläsning var den bästa på hela dagen. Inte illa ;)



Jag har som du hade massor av människor i min omgivning som säger "tänk om det inte funkar!"

Nu ska jag sluta lyssna på dom och gå min egen väg, lyssna på mitt hjärta.



TACK!!

2009-09-26 @ 16:39:55
Postat av: Ingvor

Vad då inte bra foto.....

Bilden är kanon! Du är såå cool! Vet vad du vill, inger respekt, du är snygg alltid retar det nån....

Bilden säger allt, Våga Vårda Vinn!

By the way jag coachade en superduktig tjej i förra veckan som till slut var "tvungen" att säga upp sig från ett svenskt världsföretag för att hon var "blond" (viket hennes manliga kollegor påtalade hela tiden och att hon fått jobbet sängvägen) och snygg och hör och häpna skärpt dessutom. Ett riktigt hot alltså! År 2009!!!! Kör hårt Therese! du är bra!! Bäst!

2009-09-27 @ 10:38:29
Postat av: Johan

Lysande! Vi behöver sådan som du och jag hoppas verkligen att många unga (och äldre också för den delen) för möjlighet att inspireras av dig. Även om det kommer att ta ett tag att bränna jantelagen så har du redan bidragit med rejäl dunk bensin!

2009-09-27 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0