Ros och ris!

Det har varit en del IHM den sista tiden (läs gärna bloggen där) och imorgon är det dags igen.

Å här e det fotografering med Expressen´s Leif Nilsson. Han fixar kameran och jag hämtar mig efter ösregnet.

Idag har jag även varit och sålt lite tomtar, snart är det ju jul igen=)

Denna vecka skall bli extremt spännande med mycket resor=)

Onsdag e det prisutdelning för Veckans affärers Supertalang där jag är nominerad!
Torsdag  bär det av till Ystad för föreläsning med massa spännande människor.
Lördag till Jönköping för föreläsning; Cyrus 100 år. Innan mig pratar Lars-Åke Lagrell.
Söndag väntar två föreläsningar i Mönsterås.
Måndag tillbaka till Sthlm för att vara med i TV4-morgonsoffan!
Väldigt roligt!


MEN men men... imorgon skall min morfar genomgå en omfattande cancer-operation vilket gör att jag tänker mycket på honom. Jag hoppas av allt i världen att läkarna klarar att hålla koncentrationen uppe i 8 timmar och att det blir ett lyckat ingrepp. Jag håller alla tummar jag kan och tänker på dig hela tiden morfar. JAG ÄLSKAR DIG!

Min älskade morfar...

Nu skall jag sova...

P.S GLÖM INTE BESTÄLLA BOKEN!
Våga vårda vinn går att förbeställa
här! 
20% rabatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0