Löpspåret, möten och föreläsning!

Stockholm Stockholm och åter Stockholm...=)

I fredags så va det dags med lite annorlunda arbete. Med sponsring av Nike och Midnattsloppet genom Häggström&Möller så är det dags att jag skall ut och röra på mig, i mina Nike-kläder=) inför Midnattsloppet.

Alltid lika underbara Peter Häggström, go å glad tillsammans med kollegan Erik Möller va jag ute i spåret och filmades me mina fantastiska löpsteg=)

Sen va det luncher med ingen mindra än den fantastiska Jan Carlzon,(SAS-Janne) vid Pontus by the sea i Gamla Stan...så mysigt och trevligt så.

Även Carl-Fredrik Sammeli VD och grundare av Prime PR, Fredrik Hagenius från YEOS och vice VD:n från E24 Mikael Samuelsson fick stå ut med mig en tid!

Innan det var dags...med tåg... att åka hem till GBG i lördags kväll så höll jag föreläsning på Kroppsterapeuternas Årsmöte på Nalen i Stockholm för härliga massörer, terapeuter med flera...

Ikväll är det föreläsning för drygt 200 kvinnor i Göteborg som arrangeras av Skagen Fonder och sen bär det av till Huvudstaden igen=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Allt du gör ser så roligt ut! så omväxlande! ska bli kul att inspireras av dig i maj när jag och Terez kommer och lyssnar.



Tills dess får du gärna besöka våran blogg också (www.produktx.se)



// Veronica

2010-04-20 @ 16:58:55
URL: http://www.produktx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0