Riksdagen istället för Litauen!

Litauen´s tredagarstripp blev avbokat på grund av askan. Det var jättetråkigt att det inte blev av då det var ett spännande uppdrag och schema som stod på akt där.

Men ingenting att vara bitter för, det är någon mening med allt. Då kunde jag lägga den tiden på att investera i mig själv, har tex varit och tränat varje dag, vårdat mig själv helt enkelt.=)

Dessutom fick jag till mötet med Joakim från Centerpartiet som har försökts få ihop tidigare. Verkligen trevligt och givande!

Dessutom hann jag tjöta lite med den alltid lika glada och positiva Maud Olofsson. Dessutom fick jag personligen överlämna min bok och en alltid lika entusiastisk kram.

Statssekreteraren Jöran Hägglund har ju redan fått min bok...så han fick sig "bara" en kram=)


Mycket arbete har också lagts på det nya företaget som jag kommer lansera tillsammans med Gustaf Oscarson på torsdag i Stockholm. Spännande!

Och inte nog med det... Litauen gjorde även att jag kunde se brorsan och Sävehofs herrar ta hem tredje raka i semifinalen mot GUIF och är därmed klara för final=)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej Tessan!

Jag var & lyssnade på dig i Finspång idag & jag blev verkligen positivt överraskad.

Du var verkligen en härlig föreläsare som man blev glad av att höra.



Kram Victoria i publiken :)

2010-04-28 @ 15:38:58
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0