Skagen Fonder i GBG och Sthlm men nu är jag FAST!

Göteborg igår och Stockholm idag för Skagen Fonder´s kunder. 200 kvinnor i GBG och 200 i Sthlm.

Imorgon skulle det bära av till Umeå men nu verkar det som att det inte blir av. Fick precis besked om att de stängt flygningarna igen. Va jobbigt!!! Men det finns inte så mycket att göra åt. Allt kan vända så jag får hålla tummarna tills imorgon. Allt som Arrangören Maria fixat i Umeå.


Här är jag in action för GBG-kvinnorna...
Vi kvinnor måste bli bättre på sparande eftersom vi lever längre än män, har fortfarande lägre lön, jobbar mer deltid än män. dessutom vågar vi generellt inte ta lika mycket risk som män och risk hör ju ihop med avkastning. Ändå är vi sämre på sparande!
Därför ordnades denna träff "Kvinnorna på Skagen".


Förutom mig så va det Beate som är huvudförvaltare i Skagen Vekst, Maria som är forskare på GBG universitet inom Flockbeteende, och i det här fallet då på aktiemarknaden och sist men inte minst Marie från Skagen Fonders kontor i GBG.

Ja och imorgon ser det ju tyvärr inte ut som att det inte blir något Umeå för mig=( Askan är i vägen om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0