New York...har allt=)

ÅÅÅ vad jag älskar den staden...

Eftersom både jag och Teresa vait i New York ett par gånger tidigare och den andre Therese bor där så blev det inga direkta turistgrejer gjorda.

Det var mest mysiga saker, shopping, umgås och äta gott.
Här nedan är jag, älskade Teresa och Therese under en av våra middagar.


Här strosar vi runt och njuter av julstämningen...mysigt=)

...och här nedan är utsikten från vårt kära sovrum... ngt större än Göteborg om man säger så...

NJUTA...gjorde vi bokstavligen.
Här unnade vi oss lite manikyr och pedikyr. Härligt att få göra sig lite fräsch då å då=)

...från SPA-stugan till hockeyarenan Madison Square Garden...
Gött Rangers vann med efter förlängning och straffar med 4-3. Det var nog vår hejaklack som avgjorde=)

Jag och Teresa ovan!

...och här utanför arenan...efter matchen!

Men vi bättrade även på julstämningen med en julkonsert på radio City... Verkligen bra och trevlig...

och dessutom en del i 3D...Coolt!!!

...och sist men absolut inte minst hann vi även med en del Shopping=)


GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS... Hoppas ni fått massor av fina grejer... och att ni haft ltie ledigt...det har jag haft i alla fall=)

Kommentarer
Postat av: J✫hanna

Åh, jag älskar forever21!!

Hälsa Micke!

Kram

2010-12-28 @ 18:46:08
URL: http://minusaresa.blogg.se/
Postat av: Teresa

Vad jag längtar tillbaka när jag ser bilderna!!

2011-01-27 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0