Operation imorgon

Imorgon väntar operation! De skall som sagt ta bort min gallblåsa så nu skall jag duscha med sån där antibakteriell tvål och sen gå och lägga mig i nya lakan för att vara på Östra sjukhuset kl 5.30 imorgon bitti.

Jag har inte hunnit lägga upp text å bilder från onsdagens event; Växa 2010. Gör det när jag är på benen igen efter operationen. Men jag är jättenöjd i alla fall.

Jag kanske kan fråga läkaren om de kan ta blindtarmen med en gång när de ändå håller på. Den behöver man ju inte och någon gång lär man ju få problem med den med =) Skämt å sido så skall det nog gå jättebra.

Dock blev jag lite orolig en morgon här i veckan när jag hade drömt mardröm att min läkare som skulle operera hade varit och lyssnat på en av mina föreläsningar när jag hade sagt upprepade gånger; Man måste våga misslyckas...Aj aj=)
Alla måste göra det utom min läkare imorgon=)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0