Barcelona

Ja då va man i Barcelona för lite avkoppling, träning och lite administrativt arbete. Helt enkelt; Tar jag hand om mig själv!
Det är ju inte varmt men helt klart varmare än i Sverige=)


Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu för NU, 22.10 börjar min pojkväns match på TV här nere så då skall jag titta=)
Eftersom de spelar borta så har jag haft en heldag för mig själv me lite mat, träning, shopping och självklart har jag hunnit med och svara ett och annat mail med=) OCH ett möte imorse=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut av att va i liiiite varmare breddgrader!

måste också säga att du precis gjort min dag! har skrattat åt dina två sista inlägg - skönt med lite självdistans. jag halkade härom dagen så slitsen på min kjol blev något längre än den va från början ;)

2010-02-18 @ 15:03:17
Postat av: Madeleine

Du som har stenkoll på Barcelona, kan du inte maila lite tips på bra boende:) Planerar att åka dit i vår.



Kram

2010-02-18 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0