Egen tid...skapade vader av sår=)

Ja som sagt, det är hög prioritet på egen tid nu, ta hand om mig själv och lite hälskurer=)

Igår gick jag på marknad, den som gapade mest sålde bäst kan man sammanfatta det och jag är väl inte svår med att shoppa=) Hur kan det vara så roligt?=)

Sen träning och lite poolbad. Mysigt och avkopplande!

Men jag märker ju att jag fortfarande har det hetsiga i mig. Allt skall gå fort, fort, fort. Skulle raka benen idag och aj aj aj. Varför skär jag mig alltid så? Det skall gå fort, jag fastnar i skinnet och så rycker jag till och så glider jag med rakhyveln. AJ kan man sammanfatta det med!

På gymmet såg jag hur några tittade på mina bara vader som var fulla med sår. Varför inte ta det lite lugnt ibland, Therese Christina Albrechtson? Men sån e jag=)


Kommentarer
Postat av: ida

sån är du och det är det som är så härligt! kan du inte komma hem snart? puss!

2010-02-20 @ 11:41:50
Postat av: Malin

Och det är inte vilka vader som helst ; )



Hoppas du mår bra Bästa!!

2010-02-20 @ 15:08:20
Postat av: Jolene Hartlieb

Goosfraba :D



http://www.youtube.com/watch?v=TFEn-11XiQA

2010-02-20 @ 15:50:23
Postat av: Caroline

Ja, jag tycker det var så bra skrivet! Såna som du borde det finnas fler av, positiva människor :) Tack.

2010-02-23 @ 20:40:20
URL: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
Postat av: Isa

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-03-18 @ 20:22:53
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0