En uppfräschning behövdes=)

Efter sista tidens gråtande och mysiga dagar och kvällar med mormor så va det dags att fräscha till sig lite för intervjuer och fotografering och föreläsning.

Här var jag ute i snön och fotograferades med Susanne Hjalber, verkligen härlig och duktig fotograf tycker jag!
Nedan är några av de fotona som togs. Läs gärna hennes blogg; http://susannehjalber.blogspot.com

Även om jag e lite trött på snön nu så ser det faktiskt väldigt härligt ut=)


Något mer sofistikerad=)

Självklart lite reklam för boken också=) När jag fotades med den så va det en man som kände igen mig så jag va självklart inte sen med att sälja på honom boken=) och sen blev det inga mer foton med Våga Vårda Vinn=)

Som alltid så är klackarna me=)


...och Götet=)

Jebalon vilken spänst jag har=)

Sen har det varit en snabb och intensiv Sthlm vistelse för föreläsning på Nackademiens Öppet Hus. Det blir tillbaka dit på deras andra gymnasie för ytterligare en föreläsning nu på lördag för er som missade den i lördags!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: ida odén

SNYGGING!! wowowowowow!

2010-02-04 @ 12:52:39
Postat av: Sandra Persson

Gud vad fin du e gumman!

2010-02-18 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0