Helt fantastiskt, allt klaffade, så nu e jag i Bryssel!

Tåget till Lund var bara 20 min sent och sen var det in och hålla föreläsning. Vilket fantastiskt härligt gäng. Hade kunnat stå kvar där hela dagen å pratat och umgåtts. Positiva och glada!
(Lägger in bilder från det imorgon eller fredag)

Men tyvärr var det dags att sätta sig på tåget igen...och nu satt jag nästan på mina tummar som var knutna hela vägen. Bara inte tåget skulle bli försenat...men GUD va med mig=) På minuten i tid vilket gjorde att jag hann med flyget från Landvetter till Bryssel.


Man kan ju som ni ser förstå att det behövs lite ungt och kvinnligt i EU-sammanhang=) Ja det var mest män i kostym och så jag med min chockrosa väska=) det gäller att sticka ut...hmmm


Väl framme så möttes jag av ett helt fantastiskt hotell... Ja hotellrummet var ju nästan större än min lägenhet. Här är nedre våningen=)

Tyvärr så har nästan minaögon sett i kors här under kvällen. Jag sitter och läser 60 stycken organisationers fakta, resultat, unikitet m.m. för att imorgon tillsammans med resten av juryn utse European Enterprise Award 2010. Allt är på engelska också....

Intressant till en början men efter några stycken så känner jag att ögonen sticker både kors och tvärs så då får jag doppa hövvet i kranen och sen fortsätta igen så att det blir en rättvis bedömning. Dessutom skall jag prata för dessa människor och hålla presentation.  

Måste därför läsa lite till och sen nana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0