TV, Radio m.m. Håll utkik=)

Igår va det full fart med radiointervju med Saman från P3 i drygt 3 timmar...

Söndag med Saman heter programmet och så intervjuar han en profil varje söndag. Förra veckan va det Carolina Klüft och nu har jag intervjuats så det kommer sändas här ngn söndag framöver.
Vi tjöta så mycket att jag höll på att missa flyget till Sthlm. Jag slängde mig in i en taxi och kom till Landvetter 17.34 medan planet skulle gå 17.40 .... men jag hann och det har jag att tacka skitvädret för så att det blev lite försenat. Ibland skall man ha tur=)

Idag va det dags för TV-inspelning med Erik & Mackan som kommer sändas i TV6. Jag skall försöka coacha dem till framgång...Så först va de och besökte min föreläsning i Södertälje för drygt 200 pers och sen va vi ute på lite andra strapatser=)

Här e jag med skådisarna Erik & Mackan...


...och här e dom och filmteamet. Kan inte berätta så mycket mer nu utan det får ni se i TV framöver.
Tyvärr kändes varken föreläsningen eller inspelningen så bra... Kände mig inte riktigt me i matchen men det är bara att ta nya tag.

Stress Stress Strëss... I ilfart till en journalist Matilda vid Hagagatan i Sthlm. Lite fika på ett café och mysig intervju i en å en halv timma. Kände mig lite virrig efter en något hektisk dag men vi hade väldigt trevligt iaf=)

OCH dagen va inte slut vid 19...då va det bara att kasta sig in i nästa taxi för att ta mig till Blå hallen och självaste stadshuset för att medverka i den fantastiska Entreprenörsgalan. Berättar mer om det imon för nu måste jag sova. E helt slut...Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0