Från sorg till glädje...

Eftersom morfar va ordförande i socialtjänsten i nio år för Partille kommun så var det halv stång i Partille Kommun. Det tyckte jag va väldigt fint av dem... Tack det värmer. VÄrmer gör även alla underbara sms, meddelanden, mail, via facebook och här på bloggen. Tack alla!


Det är hårfint mellan glädje och sorg. Jag var och höll föreläsning för Södra Dalarnas sparbank. Vilka underbara fantastiska människor. Det var så lättsam stämning, uppskattade åhörare och jag kände att jag fick så mycket positivt och härliga kommentarer och energi ifrån dem.

Snacka om härlig arbetsplats med sådana lättsamma kollegor som har lätt för skratt.

De hade konferens på Lejondals Slott utanför Enköping. Vilken fantastisk anläggning. Jag sov över där en natt för att sedan möta upp dem med en föreläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0