Intervjuer i tal och skrift!

Mjukstartar året med en intervju och lunch på Radisson SAS vid Drottningtorget. Först tog jag och journalisten Jeanette en kaffe, sen intervju och därefter lunch så det va verkligen mysiga timmar!


Jag och Jeanette mitt i fikan!

Intervjuen som gjordes för några månader sedan kom idag i min brevlåda...i boken Entreprenörer berättar!

Signhild Arnegård Hansen, armbryterskan Heidi Andersson, Mats Gabrielsson (Draknästet), Stefan Krook (GodEl), m fl berättar sina Betydelsefulla möten. Möten med personer som har gett dem mycket och som varit avgörande i deras karriär. Min berättelse är med mitt samtal med min morbror Magnus som var startskottet till att jag startade.

Fantastisk och annorlunda bok! Intressant att läsa hur man påverkas av olika personer samt vilka som varit betydelsefulla för diverse framgångsrika människor. Coolt att se vad som sätter spår. Boken är skriven av Catherina Ronsten.

Därefter var det telefonintervju med Nathalie på Expressen!
Det kommer antagligen en liten artikel imorgon eller på torsdag.

Natti natti!!! Imorgon är det Röd dag=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är med i ännu en bok! När kommer den ut? :)

2010-01-06 @ 09:51:20
URL: http://www.annasmyckeform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0