Bert Karlsson, jag å co!

I Bilbao så var schemat späckat så jag hann inte ens öppna min dator så får berätta mer om det mer i helgen. Idag har det i alla fall varit föreläsning i Göteborg.

Talarkompaniet tillsammans med IHM och Kontentan hade inspirationsföreläsning med mig och självaste Bert Karlsson.

...å här e vi hela gänget...Michael Wichelgren från Talarkompaniet, jag, Bert, Erica Johansson också Talarkompaniet och Ture från Kontentan Förlag.


Här presenterar Erica Johansson mig inför föreläsningen...

...efter föreläsningen så fick jag...som jag hade förväntat mig en förfrågan om att ställa upp i Melodifestivalen av Bert...jag visste att det skulle resultat någon gång av att sjunga varje föreläsning=)
Här diskuterar vi upplägget=)

...och sen va vi överens! Fick smeknamnet Sångfågeln, inte fel=)


Här är jag å Erica...Tack för ett härligt event och roligt att det va så mycket folk...

Kommentarer
Postat av: Martina

Självklart Tessan ska du vara med på Melodifestivalen :-). Förstår inte att du inte kommit med tidigare, svenska folket missar en riktig underhållare. Ett gott skratt kommer vi definitivt få :-). Hoppas allt är bra med dig, kram!

2010-03-27 @ 10:16:09
Postat av: Susanne

Jag var och lyssnade på din föreläsning på IHM. Jättebra och inspirerande :0 )

2010-03-28 @ 23:53:07
Postat av: Kalle

Hej

Jag var där och lyssnade, det var givande och förbannat kul. Du stod för den givande delen och Bert stod för den roliga delen. Hade hört talas om dig innan men visste inte att du lätt ramlar i trappor. Blev impad av din drivkraft att komma tillbaka. Men hoppa melodifestivalen! Om det nu är din dröm vill jag ju inte förstöra den men ska du stå på sen ska du snacka och inte sjunga.

Kalle (Kävlinge HK) Browall

2010-03-30 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0