Dagarna är späckade med goa människor...å möten!

Lite kaos när det var dags att åka till Stockholm. Tåget var inställt så det fick bli flyg som var jättetur att jag fick plats i. Träffade även den alltid goa och glada Mi Ridell. Hon är ju för underbar... hennes tåg var också inställt vilket ledde till att det blev samma flyg som för mig.

Hon har precis lanserat MatDesperat där hon tillsammans med en del andra profiler vill lyfta och gestalta Kvinnors ätande på ett humoristiskt och vetenskapligt sätt. Så intressant och spännande. Hur ätandet både kan vara tröst, belöning och bestraffning. De har föreställningar med humor, allvar, sång och musik om detta. Läs gärna mer om det här.


Och sen va det lunch på Sturegatan med fridrottskommentatorn, TV-legenden, före detta verksam i talarförmedlingen Sportcore. Ja helt enkelt, härliga Peter Häggström. Alltid så fantastiskt go även han. Glad och positiv! Även han har lanserat sitt nya företag, Häggström & Möller. De coachar och hjälper elitidrottare med coachning inom sponsring, karriär m.m.

Dessutom har jag träffat två journalister för intervjuer samt två st olika fotografer för fotografering.

Här är två kort in action=)


...och här är nästa...


...dessutom höll jag föreläsning igår kväll på KTH (Kungliga tekniska högskolan).

Natti natti...imorgon är det möte 8-16, 4 stycken och sen vidare till flygplatsen för att åka till Trondheim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0