Stockholm runt med möten...

2,5 dagar i Stockholm med möten. För en gångs skull var det inte göööör stressigt så jag bestämde mig för att ta tunnelbanan. Det gick mindre bra. Två gånger åkte jag för långt, jag glömde helt enkelt gå av=)

Plus att jag köpte en sån där remsa igår eftersom jag inte åkt "tuben" på två år. Idag blev jag stoppad av en dam "Är du verkligen under 20 år", Nej, sa jag, jag är 24.
"Men du har en ungdomsremsa, du får hänga med här sa hon"
Harre gud, jag hade ju ingen aning om det. Köpte ju remsan igår och ingen fråga mig om någon ålder. Jag betalade bara... Detta gjorde att jag blev ganska mycket försenad till eftermiddagens möte.

Ja ja, det tar ett tag innan jag blir riktig Stockholmare=)

Fantastiskt trevligt lunchmöte på restaurang Nalen med Företagarnas VD Anna-Stina Nordmark Nilsson.


Här är vi efter en otroligt go lunch med en kopp kaffe.
Ja det va trevligt och lättsamt värre, vi pratade om allt från kvotering till att föda barn=)

Sen va det möte med Gustaf Oscarsson kring vårt nya projekt, filminspelning för akademiker att lyssna på tips från entreprenörer som Sven Hagströmer...och mig=)

Ett väldigt långt å intressant möte hade jag också med Ung företagsamhets VD Magnus N:son. Jag blir så glad av att höra kring deras arbete och allt vad det ger.

Imorgon skall jag med tunnelbanan igen kl 9 så nu är det dags att sova....

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra att du övar åka tunnelbana! Det blir en spännande resa för dig när du kommer hit och hälsar på:) KRAM

2010-03-19 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0