Piteå

En långhelg i Piteå på Piteå Havsbad. Från fredag kväll till söndag. Flygförbindelserna var inte så bra men då fick jag passa på att ta det lite lugnt och ta hand om mig själv när föreläsningen var klar.

Här står jag med förteckningen över seminarierna; först ut Eskil Erlandsson (Jordbruksminister), Gunilla Bergh(Berghs school of communication), Gunde Svan och jag.


När föreläsningen var klar på lördag fm för Lantbrukarnas Riksförbund så tog jag mig en rundtur vid Pite Havsbad.
Det var Skotar-SM, se bild nedan i bakgrunden, man lyfter stockar med traktor.


Sen njöt jag av solen, åt gott, passade på att unna mig en massage och på kvällen tog jag en promenad längs den långgrunda stranden...
P.S Hade havsutsikt från hotellrummet=)


Detta var det mörkaste som blev de dygnen i Pite. Sov inte så mycket innan föreläsningen. Brukar inte dra för gardinen för att jag lättare skall komma upp på morgonen men denna gång var det ljust hela natten.
Hallå Blondie-Tessan - Du är i Piteå!=)

Imorgon åker jag till Gotland... Skall bli jättekul! Natti natti och nej Svempa jag sover aldrig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0