Nu är jag på benen...imorgon är det Café Opera igen=)

Ja det har ju blivit några sjukdagar nu för att kurera mig ordentligt så tyvärr har jag inte kunnat vara med i förberedelserna på samma sätt denna gång som jag var på förra eventet på Café Opera.

Succén med flera hundra företagsledare och entreprenörer skall göras om imorgon. Då öppnas portarna till en ny inspirationsdag och afton. Läs gärna mer på www.växa2010.se om morgondagens event.

Förra året va det ju allt ifrån David Batra...


...till Mi Ridell och David Lega...

...Mi och jag=)...

...till alla underbara människor i publiken, partners etc...

...till SAS-Janne och Douglas Roos.


Idag har jag hunnit med att dela ut Årets Affärsnätverkare på Polstjärnan i Stockholm. Jag kom ju två förra året så höll ett kort tal, delade ut pris eftersom jag i år sitter med i juryn.
ÅRETS VINNARE blev Isabella Löwengrip. Det visste jag ju faktiskt innan eftersom jag sitter i juryn men nu är det offentligt.
Även David Lega och Mia Törnblom höll ett kort tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0