Lite goa gubbar...

Årets Affärsnätverkare skall utses den 23 november så då var det dags för genomgång av alla nominerade ifrån juryns sida. Gunnar Selheden, (VD BNI) jag, Bicky (grundare och VD för Elite hotels, BishopArms etc) och Olle Zetterberg (VD för Stockholm Busniess Region)....Helt enkelt jag och gubbarna=)
Mia Törnblom - självkänsla-experten skulle ju också varit med men fick sent återbud.

Det var många intresanta personer och duktiga nätverkare så det var tufft.

Här byttes Olle ut mot PR-profset Harald Ullman.

Dagen efter var det lunch med bara jag och Bicky för att diskutera lite olika ev framtida affärer. Spännande=)

Självklart har det varit Göteborg-Stockholm några gånger med Academy of Excellence; denna veckas nyckel va Finansiering och Riskkapital med styrelseproffset Katarina Bonde.

Nu sitter jag på Arlanda påväg till Finland och staden Vasa. Två föreläsningar där imorgon. Gäller att vrida om klockan nu så jag inte missar föreläsningen=)

Kommentarer
Postat av: -

Jag var på föreläsningen ( i finland ) Du var grymt duktig och bra ! :D

2010-10-28 @ 18:05:04
Postat av: emelie

Hej therese, du hade ett framförande inför Gymnasiet i Petalax idag och gud va inspirerad man blev av dig. Du gav mig en egokick och direkt tänkte jag att jag måste hitta din mail eller något liknande för att kunna ge dig respons! Ditt föredrag är nog det bästa jag någonsin varit på och som sagt inspirerade du mig sjukt mycket. Man fick lust att skaffa eget företag, haha. Fortsätt med det du gör! Du gjorde mig så glad, jag har fortfarande energi kvar .. jag vet inte hur jag ska förklara känslan, mer sånthär vill jag iallafall höra om.

Efter den där enstaka timmen tänkte jag:

Hon är fan min idol. Haha.

2010-10-28 @ 21:42:34
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Viktor Nord

Minst sagt goa gubbar du har runt dig. Gött det!

2010-10-28 @ 22:07:24
URL: http://Viktornord.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0