Människorna sken i Karlstad!

Människorna sken lika starkt som solen i Karlstad...

Över 100 st värmlänningar stod på schemat när Handelskammaren Värmland anordnade en träff.
Verkligen kul att över 100 pers kom av 124 inbjudna.

Och kul va det... Jag visar känslor på scenen...här är jag glad...

...och här är det mer jäkla anamma...=)

NU är jag i Stockholm med fokus på utbildningen; Academy of Excellence ifall någon missa det=)

+ att jag varit på lunch med Gabriel från Dagens Industri.

Imorgon väntar 60 lärare i Norrköping kring entreprienellt lärande!

Ha det unerbart!

Kommentarer
Postat av: Lore

Va roligt att träffa dig Tessan! Ser ut som dagen i Karlstad gick bra =). kramkram på dig

2010-10-09 @ 00:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0