PingPong-skalle

Känner mig nästan virrig nu...vet knappt om jag sover på flyget, tåget, på hotell eller i min egen säng...

Så det skall bli skönt att komma hem till Götet inom två timmar.

Sitter just nu på Arlanda efter en heldag´s utbildning med Academy of Excellence, jag var med både förmiddags och eftermiddagsgruppen idag. Så stimulerande eftersom det blir olika tips och tankar i de olika grupperna. Denna vecka va det Carl-Fredrik Sammeli som var lärare, superentreprenören och PR-gurun som drivit upp Sveriges största PR-byrå och världens mest prisbelönta.
Coolt!

Innan dess va det Sturup med EU-ambassadörerna och två föreläsningar där inför skolan och dess kvinnliga företagare.

Men vill absolut inte glömma 120 fantastiska lärare i fredags från Åtvidaberg...gu va underbara, kreativa och glada människor. De var så tacksamma att jag kom och jag är oerhört tacksam för deras intresse som gjorde att föreläsningen blev så bra.

P.S Har även hunnit med två till förläsningar för skolor kring Entreprenöriellt lärande i Stockholm och Norrköping!

NU måste jag gå på planet...

...kram från en ping-pong-skalle som är glad ändå=)

Kommentarer
Postat av: sven.k

Kanske, en tempominskning lilla fröken. tänk på hälsan, kram Svempa.

2010-10-13 @ 09:46:49
URL: http://kirsten. [email protected]
Postat av: Viktor Nord

Kul att du ligger i och kör hårt! Man blir inspirerad. Bara att fortsätta så länge du hinner ta det lugnt ibland också, men det vet jag att du prioriterar.

2010-10-14 @ 00:10:11
URL: http://www.viktornord.com
Postat av: ParfymeraMera UF

Hej! Vi är fyra tjejer som går sista året på gymnasiet och har under detta år fått möjligheten att starta, driva och avveckla ett UF-företag. "Vi erbjuder en parfymflaska som gör det möjligt för dig att da med din favoritdoft överallt. Med stilren design, konkurrenskraftigt pris och oslagbar service kommer vi att underlätta din vardag!" Hoppas att du vill följa vårt UF-år!



P.S Om du skulle vara i Stockholm någon gång Therese och ha någon tid över till en fika så skulle vi på ParfymeraMera UF jätte gärna vilja träffa dig. Hoppas du hör av dig i så fall, du är en otrolig inspirationskälla för oss!



Med vänlig hälsning,

ParfymeraMera UF

2010-10-23 @ 12:02:17
URL: http://parfymeramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0