Effektivitet & struktur

Mitt i valspurten lägger jag in ett litet inlägg kring utbildningens start. Det passar ju ganska bra med tanke på att jobben kommer i de växande bolagen som vi har sett på många olika partiers affischer. OCH det är det vi måste ha i Sverige; växande bolag för att få fler jobb vilket leder till lägre arbetslöshet. Och det är något vi alla är överens om att vi vill ha. SÅ då ligger det oerhört angeläget med den första utbildningen för växande bolag.



Academy of Excellence´s första nyckel är ägde rum förra veckan. Effektivitet & struktur med Struktörexperten David Stiernholm. Fantastiskt...jag är lite rörd att över 60 tillväxtentreprenören är entusiastiska att gå utbildningen första terminen. Verkligen jätteroligt med så många fantastiska företagare...

3 st grupper tog David hand om...

...och hjälpte till med Strukturen och effektiviteten i sitt specifika företag...

...in action...några av de entreprenörerna i ena gruppen jobbar med konkreta förändringar som skall göras i sitt bolag för att effektivisera sin verksamhet.


Ja nu måste jag tillbaka till Valvakan... Kan bli en ganska kaotisk tid nu framöver...om valresultatet slutar som det ser ut nu...

Ny vecka - nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Ska bli kul att lyssna på dig i Uppsala (Almi-dagen) imorgon :) Min mentor har blivit Årets mentor och ska få sin utmärkelse då, vi ses!

2010-09-21 @ 21:17:36
URL: http://whatsupsthlm.se/stocklounge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0