Föreläsningar GBG-Sthlm-Jönköping

Academy of Excellence första nyckel; Effektivitet och Struktur körde nu igång i måndags och tisdags med tre grupper och jag och Gustaf var med vid alla tre tillfällen. Viktigt att lära känna så många som möjligt och se till så att det blir bra för alla deltagare. Berättar mer om det imorgon.

FÖR parallellt så har jag även hållit en del föreläsningar.

GÖTEBORG
En ledningsgrupp på Telia för dess personal stod som fokus i förra veckan. Väldigt intressanta diskussioner med dessa anställda.

STOCKHOLM
Och sen har det varit Audi´s lansering av A1 där temat var "Provkör din idé" och jag skulle hålla föreläsning för 200 studenter som ville vinna Audi genom att lämna in affärsidé.


JÖNKÖPING
OCH idag har jag haft en heldag Jönköping. Kick Off fö UF 10/11. 2 föreläsningar med 400 persoer vid båda tillfällena. Första föreläsningen var det en helt fantaisk positiv och lättsam publik. Dessa ungdomar, det kommer att gå galant för dem. Även andra gruppen ungdomar vaknade till vilket var roligt. 

Laddade att lyssna på mig=)


Och här var det dags för VÅGA VÅRDA VINN...Smålands ungdomar mot framtiden=)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Alex!

Otroligt bra föreläsning du hade! Var i publiken och har själv UF nu. Du är absolut en inspirationskälla. Du är precis den entreprenören man vill vara :) Otrolig drivkraft och bland den bästa personligheten jag mött =) Ser verkligen upp till dig!

2010-09-16 @ 14:29:43
Postat av: Christoffer Lantz

Någon ville visst inte vara med på bild! (sista bilden)



Mycket intressant och rolig föreläsning att lyssna på :)

2010-09-16 @ 18:11:45
URL: http://onlineprov.nu
Postat av: sven.k

IMPONERAD, STOLT,(ATT,NÅGON GÅNG, FÅ KRAMA DEJ) ÖVERVÄLDIGAD,ÖVER DINA FRAMGÅNGAR.FINNS DET MER ATT SÄGA!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR F------K- PUSSAR o KRAMISAR...,

2010-09-19 @ 08:57:50
URL: http://kirsten. [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0