Kors i taket...allt är på banan!

Nu håller jag bara tummarna att inget oväntat inträffar imorgon....för NU känns allt på banan...

Flera hundra gäster/åhörare, grymma talare, fantastiska partners som är entusiastiska till att vara med, massor av media och inspirerande entreprenörer. För att inte tala om goa medarbetare och lokalen Café Opera skall heller inte klagas på.

åååå....verkligen Superkul!

Draknästets Douglas Roos, superentreprenörerna Kicki Theander å Jessica Löfström, Jan Carlzon- allas SAS-Janne, allas favorit - David Lega och han som är världens bästa entreprenör, enligt honom själv, Bert Karlsson=)

Moderator som jag sagt innan- allas glada Mi Ridell och på kvällen skall vi inte klaga, Stand Up i världsklass.

Hohoho... Nu skall det förberedas ytterligare sen är det upp tidigt för att vara på Café Opera och titta teknik, se till att alla goodiebags blir packade, markera upp var partners skall stå etc etc.

Ni är välkomna allesammans... och för er som tyvärr inte kan komma så hoppas jag ni bokat in den 24e november redan NU.


Kommentarer
Postat av: sven.k

UPPDATERA, VÄNNEN MIN. VI VILL HÖRA, WHAT`S HAPPEND. ALL LUCK. MED DINA PLANER..,.

2010-09-04 @ 23:19:22
URL: http://kirsten. [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0