Media...foto och intervjuer!

Tillbaka i Göteborg för att under en heldag fotograferas för ett omslag till en av de tyska största affärstidningarna och Financial Times. Så fotograf Jorn Tomter och jag åkte Göteborg och fotades i olika stråk.

Här var den mest klassiska fotograferingen på Götaplatsen



Därefter tillbaka till Stockholm och intervju med Joel på E24/SvD ang Academy of Excellence.

Och lunch på Sturehof med Sveriges främsta kvinnliga styrelseproffs och den inspirerade Peggy Bruzelius. Är bland annat med i Electrolux och Axfood´s styrelse.



Det var en jättetrevlig lunch med alla möjliga samtalsämnen.

Och sen tillbaka till GBG igen... Dags för att göra lite nytta på föreläsningsfronten...

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej Therese! Satt i publiken på din föreläsning idag på högskolan i JKPG. Jag har själv precis påbörjat mitt UF-år och ska säga att du är en av mina absoluta förebilder när det gäller entreprenörskap. Du har verkligen allt man önskar: Drivkraft, otrolig vilja och det viktigaste av allt enligt mig...en helt underbart sprakande personlighet! Jag avundas dig :) Kommer verkligen ha med mig allt du sa in i entreprenörskap-livet! =) Önskar dig verkligen all lycka i livet och succé i karriären, det är du så värd, :)

2010-09-15 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0