Inspiration, Morgan och Academy of Excellence

För er som vill se massa bilder från eventet i torsdags så kan ni se massor av bilder som är upplagda HÄR.

Nu är det full fart och mycket arbete inför utbildningen som startar på måndag; Academy of Excellence med dess nio framgångsnycklar!

MEN jag hinner faktiskt med lite annat också...

Igår kväll var det ett stort event på Skandiabiografen på Drottninggatan för drygt 500 kvinnor! Arrangemanget stod den nya tidningen Yourlife för och jag var där för att bli intervjuad av Yourlife´s chefredaktör Carina Nunstedt om AoE, Kvinnligt företagande och VågaVårdaVinn,.

Booklife var temat med massor av olika författare;
MIN favorit Morgan Alling med boken; Kriget är slut, var där, SNACKA OM ATT JAG VA LYCKLIG=)


författarna Alexander och Alexandra Ahndoril - mera kända som Lars Kepler...

...samt Louise Boije af Gennäs och den stora amerikanska författaren Elizabeth Gilbert som bland annat ligger bakom succéboken Lyckan, kärleken och meningen med livet (Eat, pray, love).

För att inte glömma VÅGA VÅRDA VINN!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0