Växa 2010

Från 8 på morgonen var vi där poch laddade...Alla partners kom, goodiebags packades och talare kom en efter en.

Mi Ridell och jag nedan...innan eventet körde igång.

Hon var helt underbar som moderator...Glad, positiv, påläst om talarna och debattpanelen. Såååå underbar!

Därefter var det dags för alla talarna att göra sitt och dessa återkommer jag med. Inväntar bilder från fotografen men alla åhörare verkar jättenöjda och vi har fått väldigt positiv repsons efteråt men självklart kan vi säkerligen finslipa på många saker också. Vi skall göra en utvärdering i början på denna vecka.

Efter dagens talare var det dags för middagen på Operaterrassen vilket var väldigt trevligt med alla underbara människor.
Här sitter en av talarna, David Lega...nu kan han koppla av efter sitt uppdrag tidigare på dagen....Som var superlyckat!

Och innan det var dags att avnjuta 3-rätters middagen tackade jag för en underbar dag, skålade och tog lite förhållningsregler. Eftersom det redan är publicerat i en tidning så får jag förklara min lilla groda som inträffade vid denna tidpunkt.
Tidigare hade jag stått och välkomnat alla samt delat ut 3 drinkbiljetter som alla fick. Vissa av dem försökte ju självklart lura mig på ett skämtsamt sätt och få 6 biljetter.
Jag säger då; " Alla får 3 drinkbiljetter var men självklart finns det en del fula gubbar här bland oss som vill lura mig och få 6".

Det får man helt enkelt bjuda på. Det var ALLA andra som tolkade fel.
DAGS under middagen att även presentera kvällens underhållning; David Batra.

Här är jag, Mi och herr Batra in action på scenen.

OCH snacka om lyckat. Alla tjöt av skratt...Han var fenomenal! Tack tack!

Här är jag, Gustaf och David Batra med lite soffsnack efter framträdandet.

Återkommer med lite mer bilder... Tack för alla underbara tack-mail. Det värmer!


Kommentarer
Postat av: Sofia Bengtsson

Tack för ett fantastiskt event. Ni var väldigt välorganiserade och jag är jätteimponerad över hur bra allt flöt. Och roligt var det också. Du är verkligen proffsig Therese. Har skrivit om er i min blogg som nyligen hade premiär.



Vi ses!!

Sofia

2010-09-06 @ 20:47:59
URL: http://www.sofiabengtsson.com/?p=175

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0