Jag är gravid!

Nu har jag varit i Gbg de två sista dagarna för bland annat läkarbesök. Jag skrev här på bloggen tidigare att jag inte mått så bra i sommar och det beror på att jag är GRAVID :)

Jättekul men som sagt, inte en sommar som jag kanske önskat. Jag har mått väldigt illa och vad jag än varit så har jag letat upp toaletten i beredskap. Mår väl fortfarande inte super! Man blir ju väldigt trött och hängig när man inte får behålla så mycket och under så lång tid.

Ca halva tiden har nu gått så va på det stora ultraljudet i går. Allting såg bra ut med barnet, peppar peppar. Det är jag själv som inte riktigt är på topp men det kommer ju förhoppningsvis något gott ur det:)...så då får man stå ut lite till.

Lite tråkigt bara att Vickan skall härmas så:) eller så får vi gå med barnvagnarna ihop. Får nog ta och ringa slottet:)


Kommentarer
Postat av: Maria Nåfors

Jättegrattis vännen! Jobbigt att du mår dåligt, men försök att njuta så mycket du kan ändå! Du har en fantastiskt spännande och mysig tid framför dig, barn är underbara!



Kramar

2011-08-29 @ 08:28:47
URL: http://marianafors.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis! Det visste jag inte när du var här och föreläste.



Lena från Ljungby

2011-08-30 @ 17:10:08
Postat av: Maja

Oj va roligt;-)



skall bli spännande att följa;-)

2011-08-30 @ 20:38:43
Postat av: Marian

Grattis Therese!

Och lycka till med nya utmaningen :-)



Marian från Swerea IVF

2011-08-31 @ 13:32:37
Postat av: Cissi Blomqvist, Mölnlycke

Grattis!! Ang illamående prova gärna ingefära te. Mkt effektivt. Kram Cissi

2011-09-03 @ 13:10:11
Postat av: Sofia Bengtsson

Grattis igen till det kommande tillskottet i familjen!

Varva ner i tempo och njut av vad som väntar. Kram

2011-09-23 @ 14:11:36
URL: http://www.sofiabengtsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0