Vill ditt företag växa?

Nu känner jag mig som en riktig jojo när det blir mycket Stockholm-Göteborg.

Idag har vi haft styrelsemöte med Academy of Excellence och dessutom har jag haft en del andra intressanta möten här uppe.

Både jag och Gustaf som har bolaget kände ju för längesen att vi ville ta in någon extern VD som har mer erfarenhet av det och som kan ta hand om det dagliga arbetet med uppföljning, rutiner, personal(även om vi inte är så många så krävs det ändå en del), rapporter och bl.a förberedelser till styrelsemötena.
Måste göra en reflektion och Det har verkligen varit guld värt sen Marie kom in. Marie var ju tidigare VD på Far Förlag och var med under hela den tillväxtresan från litet till stort företag.
Det blir en helt annan struktur än vad jag varit med om innan och det krävs för att växa även om man är ett litet bolag.

Effektivitet & struktur är ju även med som en av nycklarna i Academy of Excellence tillväxtnycklar.

OM DU VILL VÄXA MED DITT BOLAG ELLER KÄNNER NÅGON SOM VILL VÄXA MED SITT BOLAG SÅ SKYNDA DIG ATT GÖRA EN INTRESSEANMÄLAN PÅ ACADEMY OF EXCELLENCE.SE

Om några veckor kör nästa termin igång och där får du hjälp av några av Sveriges främsta experter och entreprenörer med expansionen i ditt bolag.

Skall bli så kul att lära känna ytterligare massor av intressanta företagare som vill växa. Detta är tredje terminen vi kör utbildningen nu.
Trackback
RSS 2.0