Årets Affärsnätverkare 2011

Prisutdelning för Årets Affärsnätverkare 2011 på Polstjärnan i Stockholm.

Innan det skulle köra igång satt jag och min käre vän Bicky Chakraborty och pratade ett tag om allt mellan himmel och jord. Bicky har bl.a grundat Elite Hotels. Alltid trevlig och lättsam att prata med.

Vi sitter ocksp med i juryn för Årets affärsnätverare tillsammans med Gunnar Selheden som är VD och grundare för BNI i Sverige, VDn för Sthlm Business Region Olle Zetterberg och Mia Törnblom.


Därefter var det dags att bege sig ut i vimlet bland alla gäster.

Sprang ganska snabbt på förra årets vinnare Isabella Löwengrip (Blondinbella). Alltid go å gla!


Hon blev även intervjuad på scen eftersom hon vann detta pris förra året. Även årets finalister fick några minuter på scen.

Finalisterna var allt ifrån Anders Carlberg som grundat fryshuset till vår f.d näringsminister Maud Olofsson.

Men den stora vinnaren blev Pär Johansson som med Glada Hudikteatern gjort en fantastisk resa tack vare bra kontakter.

Här nedan grattas han av bl.a Mia Törnblom.


...och här nedan är jag tillsammans med de underbara entusiastiska och goa Pär och Mia.


...och sen pratade jag en liten stund med den alltid lika positiva och intressanta Maud Olofsson.


Sen var det hem och vila för min del så den kvällen var ingen lång afton.

Jag berättar även inom kort om den röriga dagen när jag bara skulle njuta av vårt event och att t.o.m min mamma skulle komma till Sthlm för att få njuta men  det blev ett halvt event för Academy of Excellence för min del, intensivkurs, ena hinnan av vattnet gick så Södersjukhuset med mamma och svärfar blev en del av resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0