Vattnet gick - ena hinnan!

Jag skulle som sista grej innan jag skulle fokusera på barnafödandet åka upp till eventet i Stockholm som vi på Academy of Excellence anordnar i form av våra Växa-event.

Denna gång var det på Le Bon Palais vid centralen och huvudtalarna var den fantastiske ishotellgrundaren Yngve Bergqvist  och Gekås-Ullareds VD Boris Lennerhov.
Fantastiska människor båda två som har gjort otroliga resor!
(Berättar mer om själva eventet senare för har inte bilderna på plats)

Skulle passa på att njuta av god mat, fantastiska talare och härliga, positiva människor.
Min mamma skulle komma upp till Sthlm som inte varit med tidigare på dessa tillställningar.

Men eventet byttes snabbt ut mot en plats på Södersjukhuset. Ena hinna av vattnet gick. Jag visste inte innan att man hade två hinnor men alltid lär man sig något:). Nu låg dock barnets huvud som en propp där och täppte till vilket gjorde att det slutat rinna. För att barnet inte skulle födas för tidigt vilket det var stor risk för så måste jag infinna mig i maximal VILA. Då hinner det bildas nytt fostervatten fick jag som nyhet också berättat för mig.

Framöver är det ordinerat VILA och mycket sängliggandes så att barnet inte föds för tidigt helt enkelt och det har jag tagit på fullaste allvar.
Trackback
RSS 2.0