Förseningar=(

Resor hit och dit....OCH FÖRESENINGAR SAMT INSTÄLLDA TÅG.

Nä det är faktiskt inte så roligt. I torsdags så blev flyget väldigt mycket försenat när jag skulle flyga från Umeå till Stockholm. Men jag var glad ändå, det kunde varit värre, de som skulle flyga med Malmö Aviation fick sina flighter helt inställda. Vårt gick iaf.

När jag skulle hem i fredags från Stockholm till GBG så va det massa försenat återigen. Detta snökaos.
Men tåget var ju än värre...gick bara förbi på centralen när jag skulle till Arlanda express-tåget och då va det många strandsatta sälar.

Men förseningar gör mig inte så mycket om man inte har väldigt bråttom någonstans så att man sitter på nålar eller när man sitter inne på ett flygplan och väntar. Då får man varken använda mobil eller dator.


På flygplatsen kan man ju iaf vara väldigt effektiv, se det positivt och utnyttja tiden väl men just att sitta fast PÅ flyget är bara störande...som jag gjorde i fredags 1,5 timma.

Nu är det Academy of Excellence som gäller framöver... Några sista platser skall fyllas till utbildningen så tveka inte att anmäla er nu om ni inte gjort det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0