Årets supertalang med arbetsmarknadsministern

Harre gud vilket långt namn...arbetsmarknadsministern=)
Det var i alla fall dags för Veckans affärers arrangemang "Årets Supertalang" som jag var nominerad till för ett par år sedan och man får bara vara nominerad till listan en gång=(

Så jag var på scenen istället i ämnet "Hur kan skolan fostra fler supertalanger?"
Då i egenskap som moderator Pontis Schultz sa; rektor, superentreprenör etc. Mångsysslare helt enkelt, eller allt i ett!

Direkt efter mig var det alltså dags för arbetsmarknadsministern Hillevi Engström.

Här är jag och Hillevi tillsammans efter framträdandet.
Hennes fokus och frågeställning var; Kan politiker skapa fler supertalanger?


Här är vi igen i ett annat format=) Mycket trevlig, intressant och engagerad. Inte konstigt när hon berättade att hon har en handbollskarriär bakom sig så intresset är stort=) Och dessutom gillar hon Academy of Excellence, ville komma på ett av våra event. Hon kan inte få högre betyg=)

Måste berömma Pontus Schultz också, han är väldigt duktig som moderator. Rapp, rak och intressant!

Vem som vann Årets Supertalang 2011 var Odile, en ung kvinna som extremt tidigt nu blivit Partner i advokatfirman Vinge.

Därefter va det dags att sticka till Erik Penser och Entreprenörsgänget Pokerface.
Middag med massor av härliga entreprenörer.


Här tillsammans med Michael som grundat Animero och Katarina som grundat loppi.se.
Väldigt trevligt och dessutom blev Michael intresserad av att gå Academy of Excellence. Klart han skall, säger jag=)


....och här är jag tillsammans med Linda Höglund som precis sålt sitt bolag och nu jobbar på Relacom.

Som sagt, nu är det ingen mer ro och vila utan rätt in i kaklet igen. Mest fokus är det nu på den nya terminen av Academy of Excellence som kör igång den 7,8 mars. Roligt att det är så stort intresse. Om ni inte anmält er så gör det nu:... www.academyofexcellence.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0