Lite gott och blandat!

Nu är det jobb, jobb, jobb och imorgon åker jag på lite semester, semester, semester till Barcelona.
Skall bli härligt med lite avkoppling med lite vänner. Har ju varit där en del eftersom min sambo bodde där under ett par år. Då va det distansförhållande på hög nivå och ett himla pendlande.

Men nu är det som sagt med lite kompisar en vecka.

***************************************************
I Göteborg-Postens bilaga förra veckan va jag me med fokus på att ta sig upp ur motgångar=)



***************************************************

VI SÖKER SÄLJARE...
...till Academy of Excellence! På heltid i Stockholm från 1a augusti. Snabba puckar. Om du är intresserad eller känner någon som är intresserad, kontakta gärna vår VD Marie Wernerman på [email protected] för att veta mer.

VI SÖKER KONTORSGÄSTER...
till vårt kontor i Stockholms innerstan. Vill du sitta i en härlig miljö, med fina lokaler och med människor som det är mycket "go" i så kontakta gärna vår kollega Marie på ovan kontaktmail så berättar hon mer. 

Nu måste jag packa!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Therese!

Vill bara lämna ett litet spår och säga att du är en otrolig förebild. Troligtvis inte bara för mig, utan tusentals flickor, tjejer och kvinnor i vårt avlånga land. Tack för det!

Jag blev i fredags befordrad till Teamleader för min avdelning efter att jobbat där sen i slutet av Mars (på företaget i ett år snart). Och jag har alltså klarat av ett av mina delmål jag satt upp.



Hoppas du har en härlig sommar!



Vänligen, Fia

2011-07-09 @ 18:54:32
URL: http://sofiaeiworth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0