Bloggar, Facebook, Twitter = sociala medier helt enkelt!


Har fått lite förfrågningar om hur jag använder mig av sociala medier...
Jag använder mig någorlunda mycket av social medier, bloggar etc  men på en del ställen och sidor är det väldigt sällan. Man kan alltid bli bättre!=)
Det har i alla fall betytt mycket för mig med det jag håller på med.
Jag har spaltat ned lite nedan samt länkar till de olika bloggarna, hemsidorna och sociala medierna.

BLOGGAR
Therese Albrechtson blogg
Den egna bloggen där jag bloggar lite om vad jag gör om dagarna etc.

Therese Albrechtson blogg på Driva Eget
Här bloggar jag för Anders Anderssons tidning Driva Eget men det är betydligt mer sällan.

Therese Albrechtson blogg på Ambassaden
Jag är ju en av ambassadörerna förkvinnligt företagande i Sverige och då bloggar jag här då och då men ytterst sällan tyvärr.

Samt krönikor då och då på E24.

Och lite sociala medier förutom bloggar...



Therese Albrechtson Facebook


Therese Albrechtson Twitter


Therese Albrechtson Linkedin


HEMSIDOR till bolag och bok.

Therese Albrechtson
om mig, föreläsningar, företag, media etc.

Therese Albrechtson bok "Våga Vårda Vinn"
Min bok som jag skrev tillsammans med Maria Otterling.





ACADEMY OF EXCELLENCE - utbildnigen som jag driver uppe i Stockholm tillsammans med mina underbara kollegor. Den är för företagsledare och entreprenörer som vill växa med sina bolag.



GREYZONE med smycken, lite kläder, accesoarer etc. En del är Therese Albrechtson design=)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Snart är det midsommar...sen åker jag till Barcelona en vecka med lite tjejkompisar. Det skall bli jättehärligt.
Längtar...









h h h h

Kommentarer
Postat av: Liv

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 17:19:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0